De regels zijn best vaag...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:35 schreef blomst het volgende:
[..]
die regel was dus niet bekend bij Amanda en Brian, ja als je het zo brengt kun je altijd wel onder de regels uit.
Je doet iets wat niet mag, houd je van de domme, en vraagt achteraf of dat echt niet mag, krijg je een brief met rege luitleg.
dat de scheidingslijnen over wat nou precies persoonlijk bezit is, aan het vervagen is. Daarom even een reminder ofzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:49 schreef avonne het volgende:
Wat stond er precies in de brief?
"Dus ik maak net die andere open ..." . Lijkt mij overduidelijk. Maar ook een gebed zonder end, dus ga ik me er niet sappel om maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:52 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het filmpje gevonden, Amanda heeft de brieven opengemaakt.
daarom moet amanda ook winnen van mijquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:52 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het filmpje gevonden, Amanda heeft de brieven opengemaakt.
Brieven van Claire opengemaakt.
Bedankt Roevka.![]()
ze zijn allang blij dat Amanda niet schreeuwend en tierend bij de redactie zit, maar gewoon lekker in dat huis tekeer gaat. Ze voorkomen maar al te graag een Amanda op kantoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Dus ik maak net die andere open ..." . Lijkt mij overduidelijk. Maar ook een gebed zonder end, dus ga ik me er niet sappel om maken.
Prima voor het spel, maar dan wel consequent boetes uitdelen en niet de regels weer gaan veranderen in het voordeel van.....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:00 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
daarom moet amanda ook winnen van mij
ze is zo heerlijk eerlijk oneerlijk
quote:Amanda en Brian nemen de brief mee naar buiten. Brian denkt dat de brief geschreven is naar aanleiding van zijn actie om een verscheurde brief van Claire uit de prullenbak te vissen. Nu weet hij dus dat dit een legitieme actie van hem was, want de Tilburgse had haar post niet zo rond moeten laten slingeren. Brian weet ook dat er een hele stapel post van Huub in zijn kledingkast ligt. Als Jaap gelijk heeft dat post in de la moet liggen en nergens anders, is Huubs post niet veilig voor spion Brian…
er is maar 1 regelquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Prima voor het spel, maar dan wel consequent boetes uitdelen en niet de regels weer gaan veranderen in het voordeel van.....
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk en ik zal de ergernis maar bij mezelf zoekenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
er is maar 1 regel
en dat staat in het contract van de bewoners
de redaktie bepaald de regels
anders was de show al maanden geleden overleden
dat zou ik schandalig vinden, waar moet je dan je post bewaren? Netjes bij elkaar in de kast is in mijn ogen geen "rondslingeren"quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:10 schreef beequeen het volgende:
Het kan nog gekker dus, wat een debielo's ook bij VV.
[..]
Ging volgens mij niet over de klerenkast maar kast in de chill of private waar ook nog post van Lieke lag.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:15 schreef Copycat het volgende:
Absurd. Dat zou dus betekenen dat je in het kader van een legitieme actie (post die niet in een la ligt is geen persoonlijk bezit) een illegale actie (in elkanders kasten tussen het perssoonlijk bezit neuzen) kunt rechtvaardigen. Zo lust ik er nog wel een. Of eigenlijk niet.
Voor mij was het en onduidelijk brief. Ze moesten van elkaars brieven afblijven. En werden daarnaast gewaarschuwd voor rondslingerende post. Ik heb niet begrepen dat het daardoor legitiem werd om deze aan elkaar te plakken en dan te lezen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:15 schreef Copycat het volgende:
Absurd. Dat zou dus betekenen dat je in het kader van een legitieme actie (post die niet in een la ligt is geen persoonlijk bezit) een illegale actie (in elkanders kasten tussen het perssoonlijk bezit neuzen) kunt rechtvaardigen. Zo lust ik er nog wel een. Of eigenlijk niet.
Blijkt uit het door Beequeen geposte VV-berichtje dat het dus wel legitiem is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:24 schreef akveor het volgende:
Voor mij was het en onduidelijk brief. Ze moesten van elkaars brieven afblijven. En werden daarnaast gewaarschuwd voor rondslingerende post. Ik heb niet begrepen dat het daardoor legitiem werd om deze aan elkaar te plakken en dan te lezen.
Oorbel gooien door Huub en oogpotlood gebruiken door Liekequote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:34 schreef STAP01 het volgende:
Waarom hebben Brian en Amanda geen ton boete gekregen!!!!!!?????? Wat een contrast met het gooien van een oogpotlood!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |